Zákaznická podpora:773 922 822

Servis

Servis

Pravidelný servis je klíčem k optimálnímu fungování zařízení.
Díky němu můžete mít jistotu, že technologie pracuje spolehlivě a efektivně.
Konečná kvalita vody však vždy závisí na vlastnostech vstupní vody a vhodně zvoleném řešení.

Proč provádět pravidelný servis?

Dlouhodobý a bezproblémový provoz úpravny vody závisí na pravidelné údržbě. Pravidelný servis pomáhá předcházet poruchám a zajišťuje správnou funkci zařízení.

Servisní kontrola udržuje úpravnu vody v optimální kondici. Během ní naši technici prověří klíčové komponenty, doporučí potřebné kroky a postarají se o to, aby vaše zařízení pracovalo spolehlivě. Pravidelným servisem prodlužujete životnost svého zařízení. Vaše spokojenost a dlouhodobá funkčnost technologie jsou pro nás prioritou.

6 důvodů, proč pravidelně servisovat

Pravidelným servisem zajistíte správnou funkci zařízení, prodloužíte jeho životnost a snížíte náklady na provoz

1. Nastavení dle aktuální kvality vody

Žádný zdroj vody – ani ten z veřejného vodovodního řádu – nemá stále stejné hodnoty. Parametry jako tvrdost, obsah železa, manganu aj. se v čase mění. Během servisu provádíme orientační rozbor tvrdosti vody a úpravnu dokážeme těmto parametrům přizpůsobit. Pro ostatní chemické veličiny doporučujeme provést akreditovaný rozbor vody.

2. Dezinfekce zařízení i potrubí

Bakterie se mohou šířit v potrubí různými směry a kontaminace nemusí nutně pocházet jen ze zdroje vody. Může se objevit například i z perlátorů baterií nebo jiných kohoutků v domě. Při servisu důkladně dezinfikujeme vnitřní i vnější části úpravny. Připojená potrubí dezinfikujeme pouze v případě, že zařízení obsahuje instalovanou UV lampu.

3. Kontrola těsnosti spojů

Zkontrolujeme těsnosti vodovodních spojů, vyměníme opotřebované nebo poškozené těsnění a tím zabráníme nežádoucím únikům vody. Zajistíme tak bezpečný a spolehlivý provoz celého systému.

4. Revize elektronických částí

Prověříme a oživíme elektronické kontakty a tištěné spoje řídicí jednotky. Zkontrolujeme/provedeme výměnu těsnění, která chrání elektroniku podle IP krytí. Díky tomu bude řízení úpravny spolehlivé a bezpečné.

5. Mechanické vyčištění usazenin

K samotnému procesu úpravy vody dochází až ve filtračním médiu úpravny vody. Vstupní části jako jsou trysky řídící jednotky, elektromagnetické ventily proplachů i zásobník tabletové regenerační soli vč. systému dopouštění vody do solankové nádoby bývají často vystaveny znečištěné vodě, což vede k tvorbě usazenin. Ty pravidelně odstraňujeme, aby zařízení zůstalo plně funkční a mělo delší životnost.

6. Úsporný a efektivní provoz

Zařízení, které je v perfektním technickém stavu, pracuje úsporně a efektivně. Díky tomu šetří nejen vaše zdraví, ale i spotřebu vody, elektrické energie a provozních přípravků – a tím i vaši peněženku.

Jak probíhá servis?

Naším cílem je zajistit vysokou kvalitu pitné vody a prodloužit ekonomickou životnost zařízení

  • Zjištění skutečného stavu úpravny
  • Servis mechanické předúpravy vody vč. výměny filtrační vložky, výměny/údržby těsnění, mechanické čištění a dezinfekce
  • Test vstupní surové vody
  • Kontrola/údržba/výměna těsnění vně úpravny a připojovacích armatur
  • Tlaková zkouška
  • Oživení elektronických spojů, tištěných spojů, elektromagnetických ventilů
  • Měření odporu napájení
  • Výměna trysek řídicí jednotky
  • Mechanické čištění průtokoměru a systému dopouštění vody do solanky
  • Mechanické čištění a údržba vnějších částí
  • Dezinfekce vnějších částí
  • Dezinfekce vnitřních částí
  • Nastavení úpravny vody s ohledem na aktuální naměřené hodnoty surové vody
  • Test výstupní kvality vody
  • Uvedení vhodného termínu další pravidelné údržby

Sekce častých dotazů

Jak často provádět servis?

Nutnost provádení pravidelného servisu závisí na míře znečištění a spotřebě vody. Termíny hlídáme za vás a včas vás kontaktujeme, abychom se domluvili na vhodném termínu příjezdu našeho technika.

Jak dlouho trvá servis?

Délka servisu závisí na stavu úpravny vody. Nejčastěji trvá kompletní servis přibližně 60 minut.

Je z mé strany nutná nějaká součinnost?

Z vaší strany je potřeba pouze zajistit fyzický přístup k úpravně vody.

Může mi technik dovézt tabletovou regenerační sůl nebo jiný spotřební materiál a uložit jej například do sklepa, šachty nebo zahradního domku?

Ano, na základě předchozí dohody vám rádi dodáme libovolné množství za výhodných podmínek a materiál složíme na vámi určené místo. Kontaktujte naše servisní oddělení: servis@watex.cz

Objekt využívám jen sezónně. Zajišťujete také zazimování a odzimování úpravny vody?

Ano, rádi pro vás zajistíme zazimování i odzimování úpravny vody. Pro domluvu termínu prosím kontaktujte naše servisní oddělení: servis@watex.cz

Může servis proběhnout o víkendu nebo ve státní svátek?

Servisy standardně provádíme v pracovní dny od 8:00 do 16:30. Pokud v této době nemůžete být přítomni, můžete zajistit přístup k úpravně vody prostřednictvím jiné oprávněné osoby.